Здравейте,отказа ми зареждането на 164 ТД мисля че е от четките на малки обороти зарежда,а на високи не, могат ли да се сменят на място или трябва да се сваля целия алтернатор
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем със зареждането ??
Collapse
X
-
Re: Проблем със зареждането ??
Сигурен съм ,че не е от четките.Най-вероятно имаш избил диод на изправителния блок.Ако пък зарежда винаги много или винаги малко е от релето.
Мойта ми прави други проблеми, като мина през локва с дясната гума спира да зарежда.Но пък до колкото виждам генератора не се мокри, хм странно.Обяснявам си го с силно износени четки който едвам се допират или окисен от влагата кабел.Alfa164 T.S 148++ HP
Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.
-
Ако си със стария мотор става работата за 5минути и не ти трябва канал.Ако си с новия ще трябва да сваляш алтернатора.Реле бош струва към 60лв за стария мотор,а другите заместители са по 15-20лв.Аз сега съм с такова и няма проблеми.Без товар държи 14.45В с товар пада на 14.30ВAlfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от BobyАко си със стария мотор става работата за 5минути и не ти трябва канал.Ако си с новия ще трябва да сваляш алтернатора.Реле бош струва към 60лв за стария мотор,а другите заместители са по 15-20лв.Аз сега съм с такова и няма проблеми.Без товар държи 14.45В с товар пада на 14.30ВАко запалиш и включиш климатик и други щуротии,може да падне и на около 13,4В
Аlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
Под 13.8V акумулатора спира да се зарежда.С всички възможни консуматори напрежението на акумулатора ми пада на 13.85V.С фарове и вентилатора на парното на 3 държи ~14.35V. 90А алтернатор като на Суперките.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
Comment