Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със зареждането ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със зареждането ??

    Здравейте,отказа ми зареждането на 164 ТД мисля че е от четките на малки обороти зарежда,а на високи не, могат ли да се сменят на място или трябва да се сваля целия алтернатор
    164 2.5 TD

  • #2
    Re: Проблем със зареждането ??

    Сигурен съм ,че не е от четките.Най-вероятно имаш избил диод на изправителния блок.Ако пък зарежда винаги много или винаги малко е от релето.
    Мойта ми прави други проблеми, като мина през локва с дясната гума спира да зарежда.Но пък до колкото виждам генератора не се мокри, хм странно.Обяснявам си го с силно износени четки който едвам се допират или окисен от влагата кабел.
    Alfa164 T.S 148++ HP
    Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

    Comment


    • #3
      164 td

      почти сам сигурен че е от четките.релетo си е на тиах.смениа се лесно ако немаш климатик.ако имаш треба на канал.2 болчета развиваш и си ти
      164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

      Comment


      • #4
        Ако си със стария мотор става работата за 5минути и не ти трябва канал.Ако си с новия ще трябва да сваляш алтернатора.Реле бош струва към 60лв за стария мотор,а другите заместители са по 15-20лв.Аз сега съм с такова и няма проблеми.Без товар държи 14.45В с товар пада на 14.30В
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Boby
          Ако си със стария мотор става работата за 5минути и не ти трябва канал.Ако си с новия ще трябва да сваляш алтернатора.Реле бош струва към 60лв за стария мотор,а другите заместители са по 15-20лв.Аз сега съм с такова и няма проблеми.Без товар държи 14.45В с товар пада на 14.30В
          Нивото на заряд зависи от това колко силно е динамото,какви консуматори са включени и от това колко добре е заредена акумулаторната батерия Ако запалиш и включиш климатик и други щуротии,може да падне и на около 13,4В
          Аlfa 164 Super 2.5TD

          Comment


          • #6
            Под 13.8V акумулатора спира да се зарежда.С всички възможни консуматори напрежението на акумулатора ми пада на 13.85V.С фарове и вентилатора на парното на 3 държи ~14.35V. 90А алтернатор като на Суперките.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              продавам цял алтернатор ако те интересува

              Comment

              Working...
              X